Wednesday 23 March 2011

andai dapat ku undur kan masa

result spm pon dah keluar,hmm malang nye,aku x dew lah dapat result yg best seperti kawan2 aku ..mmg padan lah nan aku,dulu cikgu tgah mengajar,aku titow lah,berborak lah,x dew lam kelas lah ..hmm..tau salah aku..tpi semua tue x boley berpatah balik,semua telah ditakdir kan ..sedih,mmg lah sedih,orang semua cakap pasal spm,aku tunduk sbb aku malu..,aku rase diperli pon ade ..tpi aku redha,itu lah kenyataan nye ..rase menyesal pon,x gune,bende dah berlalu ..pape pon aku bersyukur kerna Tuhan memberi aku sedikit lakaran senyuman di wajah mak ayah aku..aku tahu hati diorg mesti sedih dgn keputusan aku,tpi insaallah,aku akan usaha lg sehingga mak ayah aku menitis kan airmata kegembiraan ..

No comments:

Post a Comment

my pic

my pic
my bio


I made this widget at MyFlashFetish.com.